📷 La Botiga Roba d’Home

Nuvis de Catalunya! Aquest post és per a vosaltres! Si fins ara la núvia ha sigut sempre la gran protagonista del casament, el “look” del nuvi està adquirint cada vegada més importància. Us presentem la nostra millor selecció d’establiments on podreu trobar les tendències de moda nupcial masculina més nouvingudes, i fins i tot professionals que us faran un vestit a mida. Perquè per aquesta gran ocasió, vosaltres també heu de lluir perfectes. Doneu un cop d’ull que ja s’acosta el dia!


Onix Girona – Girona


Al cor de Girona es troba Onix Girona, una botiga amb més de 40 anys de tradició vestint a l’home, tant per a esdeveniments formals com pel dia a dia. Disposa de vestits per a nuvi de les marques actualment més apreciades: Antonaga, Etiem, Fuentecapala, Guglielmo G i Lubiam 1911. Tot i que en la gran majoria de col·leccions predominen els colors foscos i amb tonalitats blaus, estampats i molt cenyits, marques com Lubiam 1911 i Etiem inclouen també dissenys més informals en tonalitats beige, vainilla i gris perla, ideal per a casaments més íntims de dia, d’estiu i una aposta segura per a casaments a la vora del mar.

Un dels hits del moment pels nuvis són les armilles creuades i lleugerament asimètriques, en tonalitats que contrasten amb la jaqueta, creant així un efecte molt afavoridor, elegant i al mateix temps juvenil. També hi trobaràs una àmplia selecció de complements com cinturons, botons de puny, corbates, corbatins i llacets, i sabates per a conjuntar. Rebràs el millor assessorament i t’aportaran la tranquil·litat de saber que deixes la teva imatge en les millors mans.


Tasso Nuvis – Barcelona / Hospitalet de Llobregat


Tasso Nuvis està forma per un equip d’assessors, modistes i sastres amb més de 40 anys d’experiència en el sector de la moda nupcial masculina. Disposa de dues botigues, a Barcelona ciutat i a Hospitalet de Llobregat. A banda d’oferir un fantàstic ventall de vestits de nuvi de les marques de més renom com Fuentecapala, Maestrami, Roberti Vicentti, Altarocca, Arax Gazzo i Florentino, a les botigues disposen d’un atelier per a la confecció de tratges a mida.

📷 Maestrami i Altarocca

Tasso Nuvi destaca especialment per la seva orientació envers el client. Els assessors de la botiga voldran conèixer els teus gustos, la teva personalitat i la teva essència, amb l’objectiu d’ajudar-te a triar un estil que sigui reflex teu i que estigui en perfecta harmonia amb el tipus de casament que vols celebrar. La seva llarga experiència els ha convertit en experts a l’hora d’oferir el millor consell als nuvis més indecisos, i et guiaran en tot el procediment fins que el teu tratge ideal sigui una realitat. Posa’t en les millors mans, l’ocasió ho mereix!

📷Arax Gazzo


La Botiga Roba d’Home – Igualada


Xaqués, fracs, esmòquings, vestits clàssics… al centre d’Igualada es trova La Botiga Roba d’Home, una botiga de moda masculina que presumeix d’un infinit repertori de tratges de cerimònia, de les marques més reconegudes del mercat. Des de les propostes més clàssiques i atemporals fins a les més innovadores i sorprenents, la Botiga Roba d’Home disposa d’alternatives per a tots els gustos i estils.

📷Oriol Vidal i Aida Esteve

Tanmateix, ofereix servei de confecció a mida, amb un procediment que consisteix en tres visites. La primera per conèixer les teves expectatives i escollir el look i prendre mesures. La segona, per realitzar proves i la tercera, per provar-te el resultat final… i si tot encaixa, ja te’l pots endur!

📷Enzo Romano

exible, pel que podràs demanar que facin modificacions tantes vegades com calgui. I per cert, disposen també d’una elegant selecció de complements, ideals per a conjuntar amb la resta del teu look!


Joan Soler – Manresa


Si ets un nuvi modern, amb gustos actuals i innovadors, i vols destacar en el dia del teu casament per la teva elegància i bon gust, a Joan Soler, una botiga especialitzada en moda masculina formal i informal, trobaràs una exclusiva selecció de vestits de nuvi de les noves col·leccions de les marques més prestigioses del mercat. Carlo Pignatelli, Maestrami, Altarocca, Eduardo Bosch, Pretelini, Lubiam Cerimònia i Etiem són les marques més destacades de Joan Soler.

 

Tindràs al teu abast propostes en estils clàssics i tradicionals reinventats, com també els dissenys més agosarats i sorprenents d’aquesta temporada. Les tonalitats predominants són el negre, el blau en la seva versió més brillant, els grisos solemnes i estampats i fins i tot les tonalitats bordeus més intenses. I per arrodonir el look, les armilles i les corbates, amb colors que combinen a la perfecció amb la resta del conjunt. Des d’aquest any i com a novetat, Joan Soler també disposa de zona outlet. T’ho voldràs quedar tot!

📷Eduardo Bosch


Caterina Nuvis – Barcelona


Amb una trajectòria de més de 15 anys, es dediquen als vestits de núvis i també a vestits de festa, padrins, primera comunió i arres, a banda dels complements com són sabates, cinturons o roba interior.

Les seves idees intenten aconseguir dissenys bonics i amb una relació qualitat – preu immillorable. 

Tenen taller propi on poden fer un disseny ajustat al que somies i també treballen amb multimarques com St. Patrick, Luna Novias, Venus, White One, Lugo Novias, Cosmobella. I en vestits de festa amb Demetrios, Olimara, Zeila, Carla Ruiz.

Posen a la teva disposició la seva experiència i et brinden un tracte personalitzat, en un ambient agradable i familiar, amb la finalitat que aconsegueixin complir amb totes les teves necessitats per a aquests moments tan especials.